پاسخ به سوالات ترسا خانم در مورد خودارضایی و پرده بکارت


عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



**** پسری که تو را دوست داشته باشد عریانت نمیکند بانو! لباس عروس بر تنت میکند.... *** رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله : عِفُّوا تَعِفُّ نِساؤُکُمْ؛ پاکدامن باشید تا زنانتان پاکدامن باشند. امیرالمومنین علی علیه السلام : کسی که دائما فکرش درگناهان دور میزند عاقبت مرتکب گناه می شود. *** سلام نظرات خصوصی قابل انتشار نیست . پس اگه می خواید طبق قوانین ، نظرتون منتشر بشه ، خصوصی پیام ندید . به سهم خودم سعی دارم در این وبلاگ مطالبی برای آگاه سازی دختران و پسران وطنم قرار دهم . مطالبی که اکثرا دغدغه دختران و پسران است . مطالبی در مورد مسائل جنسی و رفتاری . مطالبی که هر دختر و پسر تا قبل از ازدواج باید بدانند . در این وبلاگ به سوالاتی جواب داده خواهد شد که معمولا دختران و پسران روی پرسیدن آن را از دیگران ندارند . شاید مسائلی که در این وبلاگ مطرح می شود برای شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشند ولی همین مسائل پیش پا افتاده از نظر شما ، برای خیلی های دیگر ناشناخته هستند . این وبلاگ در سایت سازماندهی به ثبت رسیده است . استفاده از مطالب وبلاگ پسران و دختران خانواده برتر به هر نحو ممکن مجاز می باشد .

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختران و پسران خانواده برتر و آدرس sedaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 41
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 32
:: بارديد ديروز : 17
:: بازديد هفته : 52
:: بازديد ماه : 49
:: بازديد سال : 503
:: بازديد کلي : 43176

RSS

Powered By
loxblog.Com

دختران و پسران زیر 18 سال

پاسخ به سوالات ترسا خانم در مورد خودارضایی و پرده بکارت
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:57 | بازديد : 2023 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

من سیزده سالمه و از بین چیزایی که شنیدم یه سری سوال برام پیش اومد. ممنون میشم اگه جواب بدید.

۱_من چند سال خودارضایی میکردم. تا اینکه اینجا تونستم بفهمم خودارضایی یعنی چی و این کار گناهه. از اون به بعد سعی میکنم ترکش کنم. ولی چطور متوجه بشم پردم سالمه؟ واقعا برای ایندم نگرانم. همین طور که خانواده بسیار بسیار مذهبی دارم، که نمیدونم چه طور بهشون بگم؟

۲_آیا دیدن فیلم های خارجی بدون سانسور باعث گناه و خود ارضایی میشه؟

۳_قبل از اینکه اینجا رو پیدا کنم برای فهمیدن یه سری چیزا از جمله خودارضایی تو اینترنت سرچ میکردم و به یه سری کلماتی که برام نا آشنا بودن برخورد میکردم. منم تا زمانی که مطلبی رو کامل نفهمیدم دست برنمیدارم .به خاطر همین کلمات دیگه‌ رو سرچ میکردم. دیگه خودتون میدونید چه چیزایی. بعضی وقتا عکس یا کلیپی هم داشت. آیا این که این عکسارو دیدم گناه یا خود ارضاییه؟

بازم ممنون و ببخشید که سرتونو درد آوردم.

 

پاسخ :

سلام

1 - کلا اگه چیزی به اون قسمت پایین آلت ( همون سوراخ قبل از مقعد که خون های دوران قائدگی ازش خارج میشه ) فرو نکرده باشید بکارت شما سالمه . 

اگه چیزی فرو کردید بستگی به قطر اون شی داره . اگه در حد خودکار باشه می تونه قسمتی از بکارت رو پاره کنه . هر چه شی قطر بیشتری داشته باشه بکارت بیشتر آسیب می بینه .

2 - فیلم های بدون سانسور دقیقا برای تحریک کردن دیگران ساخته میشن . وقتی اون فیلم ها رو می بینید قدرت تون برای خودارضایی نکردن کاهش پیدا می کنه . یعنی ممکنه به راحتی دست به خودارضایی بزنید . چون تحریک شدید دیگه ! . پس اگه دیدن این فیلم ها رو کنار بذارید تقریبا نصف بیشتر راه ترک خود اضایی رو خود به خود طی کردید . 

دیدن این فیلم ها و عکس های مشابه قطعا گناه هستش .

3 - بله متاسفانه خیلی ها به همین روش به دام می افتند . کاش می تونستید معنی اون کلمات رو از مادر یا مشاور مدرسه بپرسید . این طوری اطلاعات بیش از حد نیاز بهتون داده نمیشد .

موفق باشی




|
امتياز مطلب : 6
|
تعداد امتيازدهندگان : 2
|
مجموع امتياز : 2
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: